................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

úterý 14. června 2011

LOŽNICE



                             Po delší odmlce vás zdravím holky :-)
na zahradě nám kvete plnokvětá pivoňka. Téměř denně prší a chuděrka klaní své těžké květy až k zemi. Tento květ se zlomil a tak našel své místo v ložnici.




Zarámovala jsem si 4 bylinkové obrázky. 



.... a tady je ta chuděrka pivoňka. Ještě má dost poupátek. Možná některé nasuším. Květy je lepší sušit, když nejsou úplně rozvité.  Pár sušených květů mám z loňska a pořád hezky voní. 


Jako každá ženská :-))))  i já mám ráda příjemné vůně. V pytlíčku jsou sušené bylinky, které čas od času vyměním za čerstvé.


Starostříbrné knoflíky na botičkách ladí s úchytkami nočního stolku. 




Omlouvám se za smutné fotky, ale u nás je pošmurno, prší a sluníčko je schované.

Mějte se mooooc hezky
Ahojky Lenka.


14 komentářů:

  1. Ahojky Leničko,

    jů, vaše ložnice je kouzelná, tak čistá. Starý styl a Tvé šikovné ručičky. Je vidět, že je dekorovaná srdíčkem.

    Pohodový den i když občas kápne dešťová kapka, ale věř, že po každém slunci vyjde slunce. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoooooooj Leničko...obrázky jsou moc krásné... Jsou ručně malované, nebo sušené?? NO , však víš, co se týče bylinek, to můžu :-)))
    Pivoňku mám podobnou, taky jsem v deštích chodila a pořád ji podpírala, aby chudáček vydržela.. ještě teď malinko dokvétá,ale vždy ji ty deště ubijou..
    Jinak přeji krásný den bez deště
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, krásná dekorace v ložnici.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, moc krásná ložnice. Tenhle styl obrázků mám taky moc ráda.
    Měj se moc hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, od takové šikulky mě pochvala dvakrát těší.Díky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Evičko, obrázky jsou tištěné. Zprvu jsem měla v plánu je ještě domalovat pastelkami, ale skutek utek. :-) Prohledám záložky a písnu ti odkaz na obrázky. Třeba je někdy využiješ. Na pivoňku si musím příští rok pořídit nějaký drřák. Mám ho jenom u červené pivoňky a je to prýma pomocník.

    OdpovědětVymazat
  7. Amélko, jsi hodná. Děkuji za návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, díky za komentík. Až se mi obrázky okoukají...jednoduše bylinky vyměním.

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, mě tvůj příspěvek nepřijde smutný, spíš nádherně romantický a nostalgický. Mám podobné obrázky (v šuplíku), když je vidím u tebe, měla bych ho otevřít! Botičky i srdíčko mají tvůj kouzelný rukopis.
    Hezký večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, ty fotky ale vůbec nejsou smutné! Krásné a romantické - koukám, že to přede mnou už píše i Helenka :). Pivoňka mi taky kvete a taky se klátí, ale voní, a jak!
    Přeju krásné dny. Mariana

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leni!
    Po dlouhé době Tě moc zdravím. Tvé obrázky nejsou smutné...spíše naopak. Jsou krásně romantické a nostalgické zároveň. Pivoňku máte překrásnou... u nás jsme ji podepřeli takovou malou ohrádkou a tak už se nám neklaní k zemi.
    Obrázky s bylinkami jsou nádherné...i fotky.
    Hezké dny, Soňa

    OdpovědětVymazat
  12. Heli,
    tak to máš v šuplíku hotový poklad. :-) Tyto bylinky jsou obyč tisky, ale mám zarámované i staré grafiky z roku 1853. Děkuju za návštěvičku.

    OdpovědětVymazat
  13. Mariánko, fotky jsou takové tmavé. Bylo pod mrakem a pršelo. Mě se nedařilo chytit světlo. Trochu jsem jim pomohla fotoúpravou, ale přesto to není ono.

    OdpovědětVymazat
  14. Soni, příští rok taky musím dát nějakou ohrádku. Zatím jsem dala k pivoňce 3 tyčky a ohradila provazem, ale moc jsem jí nepomohla. Nejspíš jí seříznu všechny květy a dám doma do vázy. Jukla jsem k tobě a máš hezkou pivoňkovou sklizeň. :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...