................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

středa 18. ledna 2012

POPIS NA HÁČKOVANOU PODLOŽKU POD HRNEK


Na žádost vkládám návod na háčkované podložky, které jsou v předešlém příspěvku. 
 5 řetízkových ok se spojí do kruhu a dále viz. popis.

11 komentářů:

  1. :) Lenka si uzasna, dakujem vyskusam urcite

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Měla jsem svrbění v rukách, něco umotat, a tohle by časově mohlo klapnout ;) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko moc díky tak další týden snad začnu,teď jsem bohužel lehla:-(Jsi hodná!Michaela

    OdpovědětVymazat
  4. Joj, ty si úžasná Lenik, už som myslela, že to budem vymýšľať sama. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky Leni,

    děkuji za předlohu, uložím si ji a určitě vyzkouším. Tvé podložky jsou úžasné, krásně zvolené barvičky.

    Krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. ŠIKULKY, POPIS BERTE S REZERVOU. JE DĚSNĚ NAČRTNUTÝ. PODLOŽKA JE VYMYŠLENÁ...ZKOUŠELA JSEM VÍCE VARIANT A TATO MI PŘIPADALA FAJN. VZOR SE NEVLNÍ ANI NEPNE.
    TĚŠÍM SE NA VAŠE HÁČKOVÁNÍ :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Lenko diky, podlozka je nadherna, zvlast v te barevne kombinaci, jakou jso zvolila! A popis je krasne prehledny, tak jake pak z rezervou :)) Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leničko, přišla jsem Tě na oplátku za popísek pozvat na koblížky předat Ti virtuální srdíčko pro oblíbené blogy. Můžeš si ho u mě vyzvednout. Hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Ďakujem za veľa nápadov na háčkovanie, je to tu krásne!

    OdpovědětVymazat
  10. Podložky jsou moc krásné, s dovolením určitě vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Leni zdravím a zárov´ˇn moc chválím,denně musím mrknout na Tvůj blog vždy je tam něco zajímavého.Klobouk dolů ! ! !

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...