................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 13. dubna 2014

KRASLICE A DOMÁCÍ SUŠENKY S PRIBIŇÁČKEM


 O věnečku ze svídy jsem psala v tomto příspěvku a nyní jsem v něm vyfotila kraslice pro vracející se zákaznici. 


S dcerkou jsme vyzkoušely domácí sušenky. 
Jen se po nich zaprášilo, ale příště dám méně cukru.
Zde je původní recept.




MANDLOVÉ SUŠENKY

50 g mletých mandlí
150 g změklého másla
50 g cukru moučka
1/2 lžičky skořice
180 g hladké mouky
1 zarovnaná lžička kypřícího prášku

Přidala jsem i pár kapek mandlového aroma.


Vše zpracujeme v těsto a tvoříme malé kuličky, které na plechu s peč. papírem zploštíme pomoučenou paličkou.
Pečeme 15 - 20 min. ; trouba 170°


DOMÁCÍ  kakaový PRIBIŇÁČEK

500 ml mléka
1  kakaový pudink
3 lžíce kakaa holandského typu
60 g cukru

Uvaříme pudink. Do vlahého pudinku zašleháme :

250 tučného tvarohu ve vaničce
1/2 kelímku zakysané smetany

*
Hezký zbytek neděle a móóóc děkuji za předešlé komentáře.

Lenka
PS: na maily postupně odpovím všem. 



19 komentářů:

  1. Leni já dnes pekla sušenky podle Marcelky, ale ty z Tvého příspěvku určitě v týdnu dětem upeču. A receptík na domácí pribináček se nám taky hodí. Moc díky za inspiraci. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mohla bych poprosit odkaz na Marcelku ? děkuji.
      Pribiňáček je taková rychlovka k svačině pro děti.

      Vymazat
    2. Leni Marcelku najdeš tady. http://vsednodennosti.blogspot.cz/2014/04/maslove-susenky.html :-)

      Vymazat
  2. Leničko, vše vypadá úchvatně - prostě tvoje práce :-))) receptíky určitě vyzkouším - děkuji, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iví, vyzkoušej. Já potřebovala zabavit dcerku, tak mi asistovala u vaření. Pááá a hezký zbytek neděle.

      Vymazat
  3. Leni, nádherné kraslice ..... tyhle sušenky miluju, ale zamilovala jsem se i do tvého systému jejich výroby s paličkou na maso :o):o):o)super nápad, určitě ho vyzkouším !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. LENIČKO, KRASLICE JSOU NÁDHERNÉ.
    MOC SE MI LÍBÍ.
    DĚKUJI ZA RECEPTÍKY.
    MĚJ PŘÍJEMNÝ CELÝ TÝDEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni, kraslice máš moc pěkné. :-) Sušenky určitě vyzkouším s dětmi na kroužku. Líbí se mi použití paličky. :-) Pribiňáčka také dělám, milujeme celá rodina. ;-) Pěkný týden. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni to je krása :o) Také bych chtěla takhle umět malovat vajíčka :o) a moc děkuju za receptíky -- určitě je vyzkouším a už ted se mě sbíhají sliny :o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Kraslice jsou nádherné! Na sušenky jsem s paličkou ještě nešla, supr nápad:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Pięknosci u Ciebie :) Pozdrawiam Wialkanocnie :)

    OdpovědětVymazat
  9. Smakowicie wyglądają ciasteczka.
    Pisanki z poprzedniego posta- palce lizać:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Leni, obidva receptíky sú fantastické, vyskúšame. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Ciao Lenka, ti avevo scritto nel post del 26 marzo se potevi gentilmente pubblicare lo schema degli uccellini, mi sono piaciuti molto come tutti i tuoi lavori, ancora complimenti, grazie, a presto, Imma...

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Leni, vypadají skvěle. Receptík mám uložený, děkuji za něj.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Leni , děkuji za bezva recepty a taky za ukázku kraslic. Už se neskutečně těším až budeme v neděli zdobit vajíčka pro koledníky. Takže nesmím zapomenout se podívat v neděli k tobě , protože tvoje zdobení se mi moc líbí.
    Krásné dny! Iveta

    OdpovědětVymazat
  14. ty sušenky bych si hned dala...

    OdpovědětVymazat
  15. Υπέροχα και τα μπισκότα και τα αυγά!!!
    Σου εύχομαι καλό Πάσχα!
    Φιλιά

    OdpovědětVymazat
  16. Sušenky jsem pekla,jsou dobré,ale příště dám méně tuku

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...