................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 19. července 2015

MODROU, TU JÁ RÁDA


Přeji krásné nedělní ráno,
zrovna jsem přišla ze zahrady a v kuchyni voní kefírová bábovka. Vypadá to, že dnes nebudou padat teplotní rekordy, proto jsem se odvážila zapnout troubu.

Obloha je s šedavými mráčky, tak by také mohlo krapet zapršet. 


Modrou, tu já ráda :-) 
Líbí se mi chrpy, lobelka, zvonky, modré doplňky u nás doma a také oblečení i módní doplňky. 


Tuto dečku dělám ráda, protože mi připomíná modrotisk.
Kdybyste jí někdo z vás chtěl mít doma, je ihned k mání.


Našla jsem si novou zábavičku .... buttonkování.  
Je potřeba kapka cviku, komponenty a vhodné látky. 
A príma relax je na světě ...  třeba pod pergolou s ledovou kávou.


 * popelavé retro *


 * pavučinkové *

  ... mám další :-), ty zase příště.
Buttonkové náušky jsou za pár kaček, klidně si o ně napište :-)

Ahojky a přeji hezký zbytek víkendu.

Vaše Lenka


15 komentářů:

  1. Leni,hned bych si nausnicky od tebe objednala,jenže me uši můžou jen ocel nebo právě stříbro či zlato:-0Ty pavučinové jsou Nej!Krásné tropické léto Vám všem doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iví, užíváte si peklíčka ? U nás je k padnutí. Tyto jsou z patiny. Osobně si je na noc vyndavám a zatím mé dírky ani náznakem netrpí. Jinak třeba časem mohu objednat ocel, kdybys chtěla.
      Mějte se krásně rodinko :-)

      Vymazat
  2. Opäť nádherná dečka, jemná, milučká.....
    Si šikulka!

    OdpovědětVymazat
  3. Leničko, dečka je překrásná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Piękne, piękne , a kolczyki bajka , pozdrawiam Dusia

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by zajímal recept na tu kefírovou bábovku.... Dečka je kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  6. Leni ta dečka se Vám moc povedla, také bych ráda krom čepic vytvořila něco háčkovaného na stůl, ale vůbec nevím, odkud do toho...to je ze sněhurky? Nebo co používáte? Můžete dát návod na ty kraje? jak se znám uháčkovala bych tak jeden a na druhý neměla sílu... jse dobrá, že to tak hezky zvládáte!!! Je to fakt krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, háčkuji ze sněhurky, háček velikost 1,25. Bohužel návod nemám. Jedná se o část vzoru, který jsem našla někde na netu a překreslila jsem si ho na papír. Zkuste si udělat předlohu sama z mé fotky. Kraje nejsou těžké, jen časově.
      Hezký den :-)

      Vymazat
  7. Leni, výtvory pravidelně obdivuji na FB. nádhera!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...