................................................. Pokud budete mít zájem o některý výrobek, můžete mi napsat na e- mail: lenkavcelka@centrum.cz ...............................................

neděle 10. července 2016

ČESNEKOVÉ VÝHONKY - PESTO

Na vrcholu česneku paličáku se objevuje květenství, které se zaštipuje, aby síla česneku nešla do květů, ale zpět k samotnému česneku.
aby síla česneku nešla do květu, ale zpět ke kořenům, tedy k samotnému česneku.

Květenství tvoří malá pacibulka a zelený dlouhý výhonek. Výhonky i pacibulky se dají využít v kuchyni jako chutná delikatesa. 

VÝHONKY mají jemnou, česnekovou chuť a jejich využití v kuchyni je poměrně všestranné. Po krátkém asi 1-2 min. blanšírování můžete použít do salátů, pomazánek...
PACIBULKY jsem využila na výrobu česnekového pesta. Pesto má jemně česnekovou příchuť a píše se, že v lednici vydrží až půl roku.  




PESTO Z ČESNEKOVÝCH PACIBULEK vyrobíte jednoduše. Stačí rozmixovat či umlýt pacibulky s olejem a dostatečně prosolit. Můžete přidat i sušená rajčata nebo ořechy.


Pestem jsem ochutila tvaroh. Rychlou pomazánku namazala na domácí bramborové bulky.


Nakrájené výhonky zapekla do musaky. 
Další část úrody je uložená v mrazáku. 
Výhonky mají všestranné využití do vařených, smažených, dušených pokrmů.



10 komentářů:

  1. Leni, dostala jsem hlad! Tolik dobrot a tak krásně nafocené!
    Přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, pesto jsem už dělala z bazalky a medvědího česneku, ale z výhonků česneku to slyším a vidím poprvé!Přeji krasne léto Vám všem na jih:-)P.s.U mě na blogu mas v posledním příspěvku maly dárek ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý Blog super zase se něco přiučím natrefila jsem náhodou už jsem si ho uložila s dovolením děkuji a přeji krásnou dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavý Blog super zase se něco přiučím natrefila jsem náhodou už jsem si ho uložila s dovolením děkuji a přeji krásnou dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý Blog super zase se něco přiučím natrefila jsem náhodou už jsem si ho uložila s dovolením děkuji a přeji krásnou dobrou noc

    OdpovědětVymazat
  7. Its amazing...fabulous and impressive as wel. I'm going to share this post with my friends. Thanks you so much.....keep it up...
    HiOS Launcher For pc

    OdpovědětVymazat
  8. Česnekové pesto nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  9. Já zamrazuji ale rozmixované určitě vyzkouším děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  10. Znám a je to moc dobré

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za milé komentáře a návštěvu blogu. ♥♥♥ Lenka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...